Informatie Small Group Fitness

Small group fitness

Tijdens deze vorm van personal training ga je in een groep van minimaal 3 en maximaal 4 personen aan de slag. Door in een kleine groep te trainen heb je het beste van twee werelden. De gezelligheid van een groepstraining én de aandacht van een personal trainer. Dit is ideaal wanneer je onder begeleiding wilt trainen om zo het beste uit jezelf te halen en gecoacht wilt worden op je techniek. 

Standaard staat er een full-body krachttraining op de planning, maar er zijn uiteraard meer trainingsvormen mogelijk. Heb je bijvoorbeeld interesse in een training gefocust op een specifieke spiergroep? Laat het weten en we maken het mogelijk!

Binnen de groep zorg ik ervoor dat je aan je persoonlijke doelen kunt werken. Iedereen werkt met een schema en houdt de eigen trainingsresultaten bij. Dus dat betekent dat je altijd op je eigen niveau met jouw eigen gewicht en herhalingen werkt. Zo bouw je nooit te snel op en voorkom je dat je juist te weinig doet waardoor vooruitgang uitblijft. Ik neem de tijd om je de techniek goed aan te leren zodat jij ook daadwerkelijk progressie kan gaan maken. 

De small group fitness trainingen zijn voor iedereen vanaf 16 jaar. Je kunt individueel deelnemen, maar natuurlijk ook met je partner, vrienden of andere sportmaatjes. Small group fitness is ook uitermate geschikt voor cursisten die na hun personal training traject toch onder begeleiding willen blijven sporten.

De kosten voor deze les zijn 2 groepsles credits p.p.

Waarom krachttraining:

  • Verandert je lichaamshouding en -samenstelling (meer spiermassa, minder vetmassa)
  • Je krijgt een strakker lichaam met meer gedefinieerde spieren.
  • Door krachttraining te doen wordt je ruststofwisseling hoger. (Hoe meer spiermassa, hoe hoger je energieverbruik in rust.)
  • Verbetert de gezondheid van je hart- en bloedvaten.
  • Krachttraining draagt bij aan sterkere spieren en sterkere botten. En dit zorgt er weer voor dat je minder kans hebt op blessures.
  • Werkt positief voor je mentale gezondheid.
  • Zorgt voor meer uithoudingsvermogen en meer kracht.
  • Geeft je meer energie voor dagelijkse activiteiten.
  • Spiermassa is de basis voor een mooi gevormd lichaam. Wanneer jij mooiere vormen in je lichaam wilt, bijvoorbeeld mooie ronde billen, een strakke buik, strakke benen, meer arm of rug spieren, dan is krachttraining de enige methode om dit te krijgen. Met krachttraining bouw je spiermassa op en spiermassa is de fundering voor een strak en gespierd lichaam. Doe krachttraining consistent en je gaat de vruchten ervan plukken.

Social Media

  

  

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2011 - 2021 Dansen & Sporten op Terschelling | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel